Centrul de Cardiologie - Dr. Preoteasa Cristian din Slatina

Centrul de Cardiologie Dr. Preoteasa Cristian s-a extins, în anul 2023, și în orașul Slatina, județul Olt. Ghidați de dorința de a ajuta oamenii, echipa de medici este alături de fiecare pacient pe tot parcursul tratamentului, dând dovadă de profesionalism și dedicare.
Programează-te

Vino la un control la specialiștii noștri
Control medical

Medicii noștri specialiști vor fi atenți la toate simptomele tale
Prescrierea tratamentului

Pacienții primesc tratament specific simptomatologiei lor
Bucură-te de viață

Tratamentele prescrise vă ajută să vă bucurați de activitățile de zi cu zi, fără probleme

Bine ați venit la Centrul de Cardiologie Dr. Preoteasa Cristian, din orașul Slatina

Vă oferim o gamă completă de servicii cardiologice. Suntem o echipă medicală cu experiență, dedicată tratării pacienților. Asigurăm diagnosticarea și tratamentul pentru multiple probleme cardiologice.

Cardiologia este specialitatea medicală care se ocupă cu prevenția, diagnosticarea și tratarea afecțiunilor cardiace. Pentru creșterea acurateței diagnostice și evaluarea stadiului de boală, consultul cardiologic este completat cu analize de laborator specifice, explorări funcționale cardiace – electrocardiograma (denumită și ECG sau EKG), test de efort, monitorizare ambulatorie a tensiunii arteriale (TA) și explorări paraclinice specifice – radiografia cardio-pulmonara, ecografia cardiacă transtoracică și transesofagiană, ecografia Doppler vascular.

De ce să apelați la noi?

Activitatea clinicii de cardiologie cuprinde diagnosticul și tratamentul oricărui tip de cardiopatie și al complicaţiilor medicale la pacienţii cardiaci.

Dispunem de tehnologie de ultimă generaţie, apreciată în cele mai prestigioase clinici de cardiologie din lume pentru performanţele sale în redarea imaginilor, precum și pentru funcţiile sale speciale, utile în evaluarea pacientului cardiac.

Misiunea noastră

Realizăm prevenția primară sau secundară a bolilor cardiovasculare, pentru care se recomandă să adoptăm un stil de viață sănătos: evitarea sedentarismului, evitarea consumului de alcool și a fumatului, asigurarea unei diete echilibrate – săracă în dulciuri și grăsimi, fără cantități mari de carne.

De asemenea, tratăm afecțiunile și ne asigurăm că sunteți bine. Ne dorim pacienți sănătoși și mulțumiți de serviciile noastre!

Programează-te

Avem grijă de inima ta!

Sănătatea dvs. este prioritară în cabinetul nostru de cardiologie! Beneficiați de servicii cardiologice complete privind buna funcționare a inimii și sănătatea sistemului cardio-vascular.

Profesionalism

Suport permanent

Echipa Slatina, Olt

Dacă ați fost diagnosticat sau suspectați o afecțiune cardiacă, echipa noastră de cardiologi
este disponibilă pentru a ajuta în mai multe locații convenabile.

Avem grijă de inima ta!

Strada Drăgănești 12, Bl2,
Slatina, Jud. Olt

Clinica de cardiologie funcționează 7 zile din 7, programul fiind diferit în funcție de zile, astfel:

L-V: 15:30 – 20:30

Sâmbătă: 09-17:30